10 keburukan tentang aku...


1. majOk??? yeke...hehe..bu slalO ckap aku cket2 nak tacink..tOl la tue..bukan aku yang nak sangat majOk..da ati nie mgada2 nak sensitip sgt..huhu~

2. kuat berangan...hmm, aku sendiri tak gemar ngan peragai yang 1 nie huh...law bOle nak jer fOcus dalam 1 bende, cOntOh tyme lec ngajO...fOcus tue bOle la, tp 5 minit jer...pastue Otak ntah ke mane..bub tue bengap jer aku nie..kuat sangat berangan nye...

3. gembeng...haha~ nie ag 1..luO jer nmpak cam brutal..tp gembeng,,haha~ bOdO, bende remeh temeh pOn nak nanes...hmm, ntah pape la..p hanye aku jer taw tyme2 bile aku akan nanes...:))

4. pemalas..nie tak pelik la kan..bukan aku cOwg jer yang pemalas..rmai agie rkyat malaysia nie yang pemalas..haha~ p aku agie teruk kOt pemalas nye... hehe~

5. tak reti masak, yang reti nye hnye makan, makan, n makan...hmmm...umO da teettt pOn x bOle harap la kO nie..Owang laen y baye kO sume da kawen, da bOle mask kan untuk laki mereka2..tapi kO, mask tOk tOng sndiri pOn x lepas2..laen nk mask, laen jadi nye....ceh!!

6. tak cntek tak cOmel...:(( tapi tak baek kan..buruk ker cntek ceceOwng tue, yang penting kena bersyukO..hik3~ tObat2..biO buruk di luO, yng penting dalam clean n clear.. clean ker??? clear ker??? hahahaha~

7. sOmbOng.....eh, bukan la...aish..~ salah2..bukan sOmbOng, prOblem in cOmunicatiOn skil.. x pandai nak jadi ceOwang yang peramah..agie2 ngan Owang yang sememnag nye aku x bape nak rapat..x reti nak bual ngan mereka2..sO rmai la yang beranggapan aku nie seOwang yang sOmbOng...aisemen...

8. pemalu..nie agie 1..da la x reti nak bual ngn mereka2 nie huh, malu tue tebal benO.. lagie tebal dari mekap kO..mekap ker???...hmm, law bOle nak kikis perasaan malu nie..bOle x?? jd Owang tak tahu malu pulak....:))

9. suke cari gadO..nie tOk bu jer..kan bu?? cha suke benO cari gadO ngn bu..pastue terhegeh2 la nk mnta maap...cha jaat...cha jaat...cha jaat!!!!!!eeeeeeeeeeee..

10. suke menyusah kan Owang..yer, tue la aku..perangai paling aku BENCI...tiap mnggu tepOn abah, semata2 suh tpup...tiap bulan tepOn akak suh masOk wet tOk berjOli..slalO mesj bu, kacO bu keje..kadg2 terhegeh2 suh bu wat tue wat ini..hmmmmm!!!!...




sekian...
bubye...