..berOnOk-rOnOk..

hihihi..pe tittle pOn tak taw la..y hakikat nye, aku nk cite pasal perjalan sem break aku selama sebulan nie..actually da abes cuti pOn, lambat update bub anak2 da jahanam kan latOp aku..hehe~ jahanam tue takde la..chage jer ngade2 nak rOsak..bukan salah mereka pOn, mybe secara kebetulan diOwag ngah guna latOp nie, bende nie nak Osak..sebenO nye, da mmg d tkdir kan nak Osak pOn..cOwi ek kOwg2 mastue asu mare..haha~baget majOk 1 ari kan taknak layan diOwag..las2 subuh2 bgOn, cium cOwg2 bub ase berslah mare diOwag searian...hihihihi..

sepanjang cuti nie, takde la nak merayap sangat..abes kan mase ngan Owang2 tercayunk aje...xtvity tue, cam biase la..tidOw + makan = gemOk...hahahah~ 2 mggu tue aku ade la keje tOlg akk niage jambu..selebih nye aku hnye dOk uma jer..

sepnajg kat jb, ade lah aku d bawa ke "bazar karat jb"..actually ia sama jer cam dOntOn n uptOn..name jer y membezakan..

~kakak - haziQ - Awen~

~shopink tyme~


24 mei..date blacklist...benci+tensiOn=memag cam siyal...kO memang cilaka..(mare nie)..hihihih...~berlaku nye peristiwa menyakit kan ati~

26.mei...besday my mOm..tapi d sebub kan tyme nie aku dOk pasir gudang agie, sO lmbat la kami2 menyambut nye..n 30 mei sempena kenduri pOtOng jmbul kekasih gelapku y ke-9..Muhammad Mustakim, setelah berpenat lelah melayan tetamu2..my mOm pOn keletihan, n kami2 pOn mgambil kesematan dalam keletihan beliu tOk wat suprise tOk die..yeeeahh!!! akhir nye suprise mnjadi sehingga menitis kan air mata my mOm..hapey besday mak...lebiu cO much..mwwwaaahhhhh...

~Owang baru dalam fmily kami~
Muhammad Mustaqim..:))


~hapey besday my mOm~
mwaahhh, lebiu cO much


~suami tercinte~


~terharu smpai menitiskan air mata~


~sesi cuap menyuap~
abang wakil tOk sume Owang..hihihi


~bergambO bersama2 cucu~
cucu-cucu yang terlebih Ove tyme nie


sepanjang cuti nie jugak aku ade la wat sumthing tOk kekasih2 gelap ku sume..hehe~ nak taw pe bende...?? tarrrraaaaaaaaaaaaaaaa.......



actually bende nie da kunO da, p mereka2 tetap jakOn agie..n mereka begitu hapey sekali bile aku bagie 1 bekas tiap cOwag........hehe~





tue jer....Okie bubye......:))
n las camat pengantin lama tOk buah ati saye nie..hihihi