~dulu kala~

waktu nie aku memang d tinggal kan cOwag2 Oleh mereka2 yang memag suka meninggal kan aku..
aceh ayat...actually perasaan skrunk nie masih suam2 agie..tapi bak kata bu " jangan pk kan sangat"..sO belajO la tOk menjadi manusia yang kuat....

tOk megubat jiwa n kebOsanan nie, aku pOn belek2 la album yang tak reti2 nak penuh agie..hehe~
saje nak imbau kenagan BU & CHA tyme dulu2 kala..



ase nie 1st pic kapel yg kitOwag amek..
mase fOm 5..
masing2 muka tak matang, tapi dulu la...
skrunk aku da matang..hihi~


nie pulak ase mase kat pudu..
tyme tue bu study kat kl, aku pulak kat ipOh..


kami b2 1 claz..
tyme nie jmuan perpisahan tOk 5 jaya..


ish..mana ade cha , d citu la ade bu nye..hihi~
nampak cam sehati sejiwa kan...


gambO tOk kenangan..


celupppp.....BAAAKKKK...hihi
tak tahu cape yang cbOk tyme nie..c pOan atau laki2..
tapi BU n CHA nye tetap ad..
n arwah Pizan pOn ade..
siyes perlukan die skrunk..sebub die tak penah lupa kan kawan die..
thanz pizan...
pape pOn al-fatihah tOk arwah..:((


nak jugak cbOk kat celah2 cermin..hihihi~


~5 jaya~
claz paling kecOh + bising + nakal...:))


tak ingat pe prOgram nie..
p tersenarai antara 10 pelajar d tiap daerah kOt ...
1st tyme jejak kaki ker kedah..


..1 mei 2005..siyes igat gile date nie..
dekat2 detik BU CHA nak bersama...:))
~bekOk~

2005...skrunk 2011....~6 TaOn~..bnyak nye kenangan aku ngan bu..slalO berdOa hubungan sampai ker akhir hayat..tapi bak kata bu "jdOh kat tangan Tuhan, kalO Die kata Ok, bersyukO bnyak2..p kalO Die ckap tak Ok, sabO, dan redha ngan ape yang d tentukan Die.."

lepas sOlat aku tak penah lupe nak dOa tOk BU n tOk hubungan BUCHA..n cha akn igat tiap2 kata bu..cha kena kuat, cha kena redha n cha kena bnyak bersabO ats pape pOn yang terjadi..

sampai sekrunk BUCHA tetap bertahan..walaupOn kadang2 ade pasang dan surut nye..biase la, tue sume adat percintaan..n akan selalO berdOa yang BUCHA akan kekal hingga ke hembusan terakhir Cha..amin..


manusia yang lemah..