kehidupan

Assalammualaikom bloggerz !

Lama sudah tidak berceloteh..last pon jus meluah perasaan n no mood.. malam nie, berteman kan tb y ntah pape siaran, anak sedara yg da terbongkang tetibe terkuo pulak mood nak berceloteh..act skrunk nie aty tak bape nak tenteram...nak cakap ade masalah tue, hmm...tak taw la pe maslah sebeno nye..nak ckap takde mslah pon, nmpak beno nipunyer..hmm...tue la law d katakan kehidupan...macam2 ader ! seharian sakit aty ngan berok nie ,masih bersisa.. bukan modem !!tapi simcard !!..1st tyme jd pelanggan Digi..naseb baek iman masih menguasai diri, kalo ikot aty mahu saja patahkan...n naseb baek DIA membantu, akhirnye berjaya juga jadi pelanggan DIGI...time kasih!

Skrang nie aku masih lagie menetap di ampang.. tak taw nak bayangkan perasaan nie macam mana... law aku ckap 24 jam je aku dok dalam bilik, kowang caye x?? mesti tak kan...sebab nipu ler...tak kan andi, berak, makan sume dalam bilik...hihi..act, memang le..ary2 aku abeskan masa ngan dok dalam bilik jer...kecuali, benda2 aku list kan td ler...sampaikan akak aku pon da pening ngan pergai aku nie, die pulak jd seba salah sebab aku terperap jer..kadang2 sampai makan pon di jemput..hikhik..ngengada kan..TUE LA YANA !! da ase bilik nie cam syurga pulak...walupon takde pe sebenonye, cuma yg ade 1 bijik tb untuk menonton, 1 bijik tb tok maen ps2, sebijik latop..n terbaru ialah buku mewarna..konon2 beli kan untuk anak buah, las2 aku yang bantai :)..

Usaha mencari keje tue masih di teruskan...kadang2 owang tak nmpak aku mencari, tapi dalam diam aku masih berusaha....CHAIYOK !! ya Allah murahkan la rezki hambamu ini..amin

Dalam aty selalo teringat kan my parents..selalo merindui mereka...ase serba salah pulak sebab tak dapt nak tunaikan impian diowg..da la tue, masih lagie mengepaw duit diowg untuk belanjawan seharian..MAK ABAH, MISS GILER !!!

Kebosanan selalo melanda..tapi naseb baek si dia sentiasa jao d mata tapi dekat d haty :) hehe..ngada2..padahal jeling2 pon bole..kehkehkeh..walaupon die selalo bz, tapi selalo berusaha mencari masa untuk ketemu sama saya..thanz awak !..BU, sayang kamoo selamanyer :D

Sejak akhir2 ini, aku selalu termimpi, terbayang2 mereka2...esp my bespwenz..hope mereka disana tergolong d kalangan orang2 yang beriman, dan jao dari seksaan-NYA..al-fatihah.......

k la, tak larat ase pala nie nak menaggung kesakitan...niat di haty mahu menemani bu berkeje, tapi tak kesampaian...cowi yer awk !!..


bubye BLOGGERZ !!