cinta hati saya !

kamu semua! haiiiii...lamanyer rasa tak sentuh ci HP puteh nie..berhabuk vs berdaki..begitu juga berok, dan juga ci celoteh meggie chenta..seperti tak berpenghuni sudah..sadis!
OKEY abaikan! memula mahu cite pasal kebutaan IT aku..ngee! picnik punyer pasal ar..naseb baek kak bell celik kan IT aku balik...huahua! thanz iyer 8)

23.6.12
saya jumpa cinta-cinta hati saya 8)...kelihatan diowang masih tak matang..aiishhh! tapi cinta dan kasih sayang saya buat mereka-mereka tetap tak berubah..hehe~

mereka tetap cantek seperti dulu..termasok la saya..wiiieee~

*1 picture jer upload, baru matang...nie upload banyak-banyak, eeee x matang langsung..(di tuju untuk opah, pek & kak bell) hahahahahaha!


29.5.2012
mereka nie oficemate saya..perlu ker kenal kan mereka sume?? hmm, x perlu la..bukannyer kowang kenal pon...weeiiikk! tengok gambar je ek...tapi 1 jer ar...almaklum ler orang da matang...kahkahkah!

tyme nie last day ci iza keje, bub cuti sem die dah abes..
iza juga salah cowg dari cust aku..haha
after die bla jer, aku terus col,suh die buat payment...
jaat kan!! hihiih
(iza mana? cari sndiri..tunjuk pOn bukn kowang kenal)


besok bersamaan 6.7.12 saya balik pasir gudang..menghitung hari nak jumpa family semua..dan sekarang saya sudah mampu sponser tiket bas buat anak sedara and akak..hahaha! besok juga bu nak balik nitar sebab WTD 7454 ia da ciap....hehehe~ cian ia kena tinggal sebulan dekat kampung...gara-gara kecuaian BUCHA berdating di bandar mersing mengakibatkan kunci hilang..

model tue sila abaikan yer!

*mak saya da tanye! "bila adik nak kawen?" yeeeaahhhhh.......

THE END!
........BUBYE.........