..keazaman..



iii.....keazaman kalau di pendekkan jadi "azam" yer adek2..nie la maksud aku dalam entry kali nie..kat sini aku nak buat pengumuman yang aku telah menukar azam untuk d kOngsikOng..."pada awal tahun 2011 aku telah meluahkan keazaman mahu berkahwin " tapi setelah d ..♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•fikir - fikir ♪♫•*¨*•.¸♪♫♪♫ na..na..na..na..na... ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪♫..•¨¨*:•♫ ♪¸¸¸.•*¨*•♫♪。◕‿◕。 aceh, siap bermelOdy tue..haha~ aku telah memOspOne azam untuk berkahwin itu bile umur aku mencecah 30 tahun..haha~..apa gelak2..x caya ek..♪ ♫ ♪"percaya lah"♪ ♫ ♪ ala-ala datO citOt nyanyi tue..hik3~

perancangan aku selama menuggu detik umur 30 tahun ini :


nak cari keje yang bes2..(perlu memilih)


nak gaji besaw punyerr...(semestinye, utang berlambak)


nak simpan mOney..(wajib)


nak sara hidOp my mOm and my dad...~anak sOlehah~


kalau ada rezki nak bawa my parent pegi haji..
and if tak mampu agie pergi umrah..
if tak mampu agie pergi bawa semayang kat masjid besi jer...


lepas tue, baru nak ehem3~ haha~ OfcOz la kawen...




detik - detik sewaktu nOramirul melamar mazliana...wiieee~




Okie bubye..!!