luahan hati...

pertama:


Di petang yang membosan kan, tetiba teringat kat kakak aku.. ~NABILA RoSLI~ tadi dia mesej.." akak nak balik dik, cini bOring tak ada apa-apa..akak benci.. " and yang paling penting " akak rindu kat adik " haha~ ..tak pe kak,adik paham..akak memang tak boleh hidup tanpa adik..tak payah la nak malu-malu nak ngaku..terima la hakikat ini...:) lagi sebulan kita jumpa iya..itu pOn kalau adik tak d terbang kan kemana-mana la...ngee~
*kak untuk pengetahuan kO, dalam tempOh sebulan nie,aku menginap kat katil kO iye..pegubat di kala rindu knOn2...hahaa~tahi.!!!!




kedua:

5/2..bu bawa pergi uptOwn..ada nampak sekOr ular nie..peh memang cantek la..tapi tak tahu pulak ular apa..tapi kurus kering,maybe ular lidi kOt..ular tue warna hitam..lepas jer nengOk ular tue,terus terpikat and tertawan..aceh!!..haha~ and terus tergerak hati nak membela itu ular.. tapi bu tak kasi..die jeles sebenarnye...huh!!..da la tak rOmantik macam farid kamil..haha~tetiba kan..lupa jap farid kamil, smbung pasang ular tadi..yang cite kat atas actually tak penting sangat, cuma setakat bungan-bunga jer..pembuka cerita konon2..nie yang penting sebenarnye..aku da search kat gOOgle pasal ular lidi..sekali terkeluar plak ular nie...PEH!!!..nak nengok x??? jeng jeng jengggg....................


hijau!!!....i like it..:) cO sweet..


sekian,itu saja luahan hati saya buat masa ini..
d harap kalian mendOakan supaya impian saya yang ke-2 termakbul..
mari la sama2 kita bedOa iye..^_* hik3~