Akim-Janji


wah, lama suda x mgupdate ini blOg...puh..puh..!! bnyak suda abuk, aiyak, semut pOn ade jugak la...hahaha~
nmpak sgt tak terjaga...

nak cite pnjang tue,takde la, tapi nk share 1 lagu nie..
bes jugak la...
ade cite di sebalik lagu nie..tapi aku tak sempat nak cite kat bu, asek lupe jer..maklum la da tua kan..huhu~ (ngaku pulak kan)
tapi aku sempat la bercite kat my bacin..hehe~
ceOwang teman yang sentiase di cici tyme susah senag aku...(pOyO jer nie)

lagu nie 1st tyme aku dengO tyme pencalOnan akim kat muzik2 baru2 nie..
lepas dengO jer, dalam Otak memg da pk nak bagie lagu nie kat bu...hehe, gewdik kan...

nak jadi kan kebetulan kan, malam tue aku ade date ngan c bu nie..lepak kat pOrt biase la ~Bukit Ampang~..tyme tue kami nak pegi beli jagung law tak silap la...

yang pelik nye, bu bOle pulak asek nyanyi lagu nie jer kat tinge aku..aku pOn wat muka tak bersalah pOn tanye la, "cape yang nynyi lagu nie bu"..padahal aku da taw, tapi pura2 tak tahu jer la.."bu cakap akim, bu dgO tadi siang"...hahahha~


nampak tak????? SEHATI SEJIWA KAN.............hahahahaha~






Lirik Janji – Akim

Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku


Chorus
Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Ulang Chorus

Aku janji padamu
Akan mencintaimu

Ulang Chorus

Takkan menduakanmu


~Yun yana fOrever...Amin~

p/s wat bu : set ringtOne cha tOk lagu nie
kat nset bu yer...:)