penting nye ia...:)


entry kali nie nak kOngsikOng pasal ehem3..hehe~ tak bape penting pOn pade kOwang2, tapi bermakne bagie aku...sebub kan...hmmm, ending nye nti bru aku cite ek bub per ia penting.....:))
p nie juz bOdOwh2 jer...hahahha~





1. yang pertama n terpenting...ULAT GONGGOK...hik3~ n then c peneman setia nye, teddy bear....actually ulat gOnggOk tue pmberian dri bu cayunk, n ia peneman n menjadi pemelOk aku setiap malam...:))
















2. Nset..yer, yang cedih nye smpai sekrunk aku x jmpe keluaran nset yang berwrne hijau..tapi, bOle jugak jd kan die seperti nie kan...hehe~




3. baju..huh !! semestinye bile ternmpk Or terjmpe tnpe sengaje Or tak sengaje sye akn mmbeli nye, sehingga mereka2 selalO shaja pOtpet2...em, biO la..aku ase cOmel jer bile memakai baju berwarne nie...:))





4. bekas baju kOTOr...sememang nye perlu d sesuai kan dgan alm sekitar..hahaha..taih kentOt...tapi, siyesly ase suke kan nye...:))









5. bakul andian..hik3~ jugak same, xde perbezaan..cume bercmpO sedikit...gile sume nak pkai warne nie jer..kan ade jugak yang tak sesuai ngan kulit i yang lemah lembut nie..:))





6. pinggan n magkuk...peneman d kala aku mahu melantak..begitu berselera bile mgguna kan nye...sebub tue aku cEOwang yang kuat makan....:))








7. bOtOl air n cawan.. walupOn air jarang, tawO bub kurang gula..tapi bile mnum guna kan cwan nie, air nie OtOmetik jadi manis...siyes, tak tipu...nak try..?? bOle, tapi pkai cawan laen Okie...:))









8. pOket pencil...semangat semasa belajO..semgat tue tak la sangat, actually bnyak agie barangan nye, tapi ntah mane ia ternyOrOk...:))











9. jam...actually ia da rOsak..tapi aku akn megantikan nye dgan laen..tapi bile tue, tak taw la..:))






10. kasut..hehe~ sma jugak..walupOn cket saje tercalit tpi tetap menjadi pilihan ati....hik3~ d pndan kan dgn stOkin ala2 kanak2 rebina..hmm..padan2...selesa kepada pemakai nye..:))








11. tOwel...actually aku ade 2 tOwel...1 biru n 1 wrne nie..bile turn tOwel biru, aku seakan2 kemalasan nak andi, kdg2 tue sehari sekali jer...tapi, bile turn wrne nie...law bOle tiap2 mnit nak andi..hahha~ pOyO x???









12. cermin n sikat...bende nie tak de la guna sangat pOn..tp jus menyemakkan kat atas meja jer...:))







13. Tabung..ia free, shuut, diam2 suda...hahah~Ambank yang bagie..die igat aku nie rajin sangat agaknye menabung..hik3~tapi da wrne menarik ati kan, sO wat pekasam jer la...






14. beg...siyesly, tyme kuO nie memang sengkek gile...saje jer nak jalan2, memng jnji kat diri tak nak li pape la kan...tapi bOle lak tenmpak bende alah nie...lupe terus jnji...baek2 takde wet, terus muncul wet..hahahah~





15. payung....hehe~ actually die ade sepasang...bukan memang sepasang, tapi aku yang saje wat ia sepasang..1 tue, peten yang pnjang punye..tapi aku bagi kat bu...kOnOn2 sehati sejiwa la...tapi wujud lagi pade die tak taw la kan...:((




16. pOket nset..hehe~ nie pOn actually free...2 in 1...:))...tapi warne tue aku yang pilih ek...law takde warne tue, kimsalam la aku nak amek.....:P








hehe~ taw da kan pe bende yang bermkne bagie ak...walupOn bende remeh temeh, tapi bile da warna HIJAU tue...hmmm, tak yah cakap la..terus lekat dalam ati nie huh....

siyesly i lap GREEN...
aku kan pencinta alam sekitar...
sO, lu pk la smdiri.....:))