..2nd week..





asmekOm..2 minggu da merasai alam pekerjaan sebenO..tOk minggu nie alhamdulillah lah..sume nye baek2 cayunk...hehe~ (iklan fair&lOvely)..cume minggu nie agk bOwink cket, bub pt kurang..n c sharif pulak takde cOz minggu nie die kene masOk kuliah..tue geng tak cukup cOwang..

n ari nie las day aku dOk kat Outpatient...stat senin nex week, aku d tukO ker inpatient lak....arrrgggg...teringat cakap punk..(fresh2 pas xcden pOn ade).. :((..tapi da check awl2 tOk OpOiment nex week...pt tak ramai la..hurrmm...mesti bOwink...n plan tOk nex week nk wat reassement tOk my case study..kena la lari sekejap ker Outpatient..naseb baek abang tue ade OpOiment nex week...law bOle nak ciap kan awl2 bub 29 da present..peeehhhh..takOt ciOt..n tOk minggu nie aku pulak yang akan berkepit nagn kak mala..bub die PSY pulak..plan2 macam2 nk bagie activity..mybe nak Outing..karOk Or bOwling...

mggu nie jugak, ure2 ade audit dri KKM..sO cik amir bz ler bub terpkse mengajO abang zul (PPK OT) tetang basic Ot nie..transfer la, splint, PG..macam2 agie la..tapi...hehe~ arrrggg, aku ternOda...aku ler jd mangsa experimental diowang nie...bapak malu..~jadi pesakit strOk~ jadi mODel tOk d transfer dri whel chair ker kerusi...aku d angkat tue..tapi naseb baek cik Amir n miss umairah yang angkat aku..law dua2 laki memang aku lari la..hehe~n then ke standing frame lak..kena baring arggghhh...agie ler ternOda..p awal2 cik amir da mnta maap n mnta izin tOk pegang cket2..takpe, Otak pk nak belajO kan...:)

18/7 nie pulak, ade 3 therapist baru akn masOk..dari KKM..actually diOwg dri rehab cheras..tapi d tumpgkan setaOn ker Ospital PJ..mnta2 diOWg pOn sekepala la yer..bak kata niresh, tak yah takOt, kite seniOr...haha~ sengal giler..


nie ler standing frame..
punk pOn nak merasa jadi Oku..hehe~
(cilaka, niresh tnye :yana kO ngah duduk ker)


pOsing kebOsanan...3 jam rest beb..tak taw nak gie mana..


mamat nie cam biase la..1st week tdOw atas meja..
2nd week makin melampau...aiisshhh...:))