..melayu..


hai...melayu2...ape nak jadi la ngan Owang melayu zaman sekrunk kan..terutama LELAKI..
kat cinie aku bukan nak cite tentang keburukan sume Owang laki..tapi mereka2 yang berkenaan jer la..

1st jantan yang giler sex...aduihh..pe kena la ngan jantan nie kan..memang cilaka..pantang nampak pOan , terus kuO kan nOnek die..pastue muke tak bersalah maen nOnek depan pOan2 yang sememang nye tak bersalah..eeeee.....bOdO punyer jantan..sebelOm nie aku hnye dengO dari mulut2 OWang laen..tapi skrunk aku sndiri merasai nye..(AKU, KAK FINA n SUE)..cedap2 dOk cbOk bergOsip, pastue ade pula c cilaka nie dOk beti tepi jalan tggu kami...iiissshhhhh....sambil tercenyum, die pOn mula kan pOjeknye...memang cilaka tOl..arrrgggghh..paling geram sampai sekrunk sebub nape la tyme tue tak negOk nO plat mOtO die ek..law tak, bOle gak cabut awl2 pasnie law jmpe mOtO tue..ish..siyes pas kejadian tue memang serik cket la nak jalan cOwang2..tapi law aku nie superwOmen, memang da lama aku pOtOng nOnek die tue, pastue bagi anjing makan, tak pOn babi..huh puas ati...

agie 1 jantan pencuri...geram betOl la..da la malas nak keje, pastue dOk cbOk nak menyusahkan Owang laen pulak..y jadi mangsa bukan nye lelaki, tapi perempuan yang lemah nie jugak..ishh...actually bukn aku la yang kene..tapi student tingkat 3..hehe~die iagt sume Owang nie cam najib ker per kaya raya..suke2 ati nak kebau barang OWang..bayangkan la silver pOn nk amek..die igt le gadai dapat berjuta2 ker per..bOdOh nye pencuri..ag 1 spentOt....tue pOn law bOle tak yah la nak amek..nak wat tdOw malam ek...aish pe kebOdOh la kOwang nie kan...

panas ati nie bile pk kan mereka2 yang berupa cam tapai nie..actually aku luah kan sekarunk bub sOk aku nak kuO cOWang2...hehe~tatOt OOOO...mnta2 tak jmpe babi2 yang bOdOh tak gie skOla camnie kan....huh~

k la...sO pade kaum pOan ati2 la yer..bub skrunk memang ngah musim2 begini..
gud luck pade diri sndiri tOk menjaga keselamatan diri sndiri....:))